در این مطلب هر آنچه لازم است که درباره این پاک کننده آرایش بدانید گفته می شود.

همه کسانی که دارای پوست صاف و شفاف هستند ضرورتا از اهالی کشور های اروپایی و اهل فرانسه نیستند. اگر دقت کنید در میان وسایل افرادی که دارای پوست سالمی هستند احتمالا یک محلول میسلار واتر خواهید دید. این محلول مراقبت از پوست زمان زیادی است که در کشور فرانسه استفاده می شود. شکل ظاهری آن مثل آب می ماند و تنها ریختن چند قطره از آن بر روی پنبه می تواند آرایش روی صورت شما را به طور کامل پاک کرده و پوست صورت را تمیز نماید.

میسلار واترها حتی سخت ترین آرایش های ضد آب را با کمترین سوزش و فشار به پوست از بین می برند. به گفته دبرا جلیمان، متخصص پوست مستقر در نیورک میسلار واتر ها حاوی الکل نیستند و فقط شامل مولکول های میسل هستند که به مواد آرایشی بر روی پوست حمله کرده و آنها را از بین می برند.

میسلار واتر چیست ؟
به گفته شیمیدان آرایشی جوزف سینكوتا، میسلار واتر شامل ترکیبی از آب تصفیه شده است و مواد آبرسان شامل گلیسرین و غلظت کمی از سورفاکتانت های خفیف می باشند. مولکول های سورفاکتانت های خفیف به طور طبیعی در کنار هم قرار می گیرند تا اجزا میکروسکوپی کروی شکلی به نام میسل تشکیل شوند. میسل ها مانند آهن ربا به مواد آرایشی و روغن میچسبند و زمانی که شما پنبه آغشته به میسلار واتر را بر روی صورت می کشید بدون هیچ سوزش و دردی تمام آرایش را از روی صورت شما پاک می کند. فرمول میسلار واتر آنقدر سبک و ملایم هست که بعد از پاک کردن آرایش نیاز به شستشو صورت نیست و مواد مرطوب کننده ناشی از میسلار واتر می تواند بر روی پوست بماند تا جذب آن شود.

میسلار واتر به ویژه برای کسانی که بر روی پوست صورت دارای آکنه هستند بسیار مفید است. این محلول بقایای آکنه ها را به دام می اندازد و از روی پوست خارج می کند اما آن را خشک نمی کند. همچنین شما می توانید در طول تابستان در بین هر بار استفاده از کرم از محلول میسلار واتر استفاده کنید تا مانع مسدود شدن منافذ پوست شوید.

  • fokoland
  • 2020-05-19
  • 1567 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...